משלוחים מהירים חינם לכל הארץ!

צרכים וגבולות- המדריך לגמילת גורים

אימצתם גור חדש? איזה כיף

אין ספק שגורי כלבים הם אחד הדברים המתוקים בעולם, אך מצד שני יש בעיה מאוד עיקרית והיא איך לגמול גור מצרכים ולהרגיל לבצע את צרכיו בחוץ.
גמילה של גור ממש כמו תינוק, מצריך סבלנות, וסובלנות מומלץ מגיל שלושה חודשים. לפני זה הכלב קטן מידי להתחלת תהליך הגמילה.
דעו שעם מעט מישמעת, עקביות, גבולות והרבה הרבה סבלנות גם אתם תוכלו לאמן את הגור החדש לעשות את צרכיו בחוץ, ובכך לשמור על הבית נקי ועל הכלב ממושמע ורגוע.

הרגלת הגור לטיולים תעזור לגמילת הגור

חוק קבוע שבטח כבר שמעתם עליו, כלבים לא משתינים היכן שהם ישנים. לכן חשוב לתחום את הבית ולהגדיר את המקום בו תוצב המיטה של הגור , המקום של האוכל והשתיה ומקום שבו הגור יעשה את צרכיו. אפשר להשתמש בגדר אילוף או כלוב הטסה מרווח.
דבר ראשון להוציא את הגור לכמה שיותר טיולים, הגור ינצל את הזמן על מנת לעשות את צרכיו בחוץ.
הגדרת גבולות היא חובה ,לכן מאד מומלץ לחזק התנהגות חיובית בפינוק או צ'ופר- חטיף לכלב לאילוף יכול להתאים יופי. כך הגור יקשר בין הפיפי בחוץ לפינוק שהוא מקבל מיד אחרי.

פדים – הפאמפרס של הגורים

גם לגורים יש טיטולים , אומנם לא נמצא אותם בסופר פארם במחלקת למוצרי תינוקות , אבל מה שבטוח תוכלו למצוא בכל חנות של ציוד ומזון לבעלי חיים . פדים לגורים, מוצר מדהים שמחליף את העיתונים שהיו פורסים פעם, רק בלי הריח והסירחון. פורסים מספר פדים ברחבי הבית ולומדים היכן הכלב מעדיף לעשות את צרכיו.
בהדרגה נוריד את מספר הפדים על מנת שהגור יתרגל לעשות את צרכיו על פד אחד ולא על כולם.

לסיכום, לגמול גור מצרכים בעזרת אילוף הינו תהליך ארוך ודורש סבלנות. מה שכן מאמץ והשקעה בחינוך ראשוני –יעזור לכם לשמור על סביבה נקייה בבית.
בהצלחה!

No data was found
דילוג לתוכן